What Kind Of Information You Need

May 31, 2006

Untuk memulakan Sessi Pembelajaran Kiter. First things ( Perkara Pertama) that i need is your feedback(fb). Do give me some fb so that I can share with You what i Know(Berikan saya comment supaya saya boleh berkongsi apa yang saya tahu)

Example :

  1. saya nak belajar Grammar – Specific ( Past & Present Tense)
  2. saya nak belajar basic vocabulary(perkataan basic).
  3. sayan nak belajar cara percakapan harian.

Lebih kurang cam gitulaaa…JOM kiter BelajarBersama-sama.

One More Thing..You can Give me an idea on How to improve&Serve this Site so that we can do some knowledge sharing among us ( satu perkara lagi…kamu boleh memberi sebrang idea kepada saya bagaimana untuk meningkatkan mutu dan menyediakan Laman ini supaya kita boleh berkongsi pengetahuan) —susah gak nak translate — Hope You Guys Understand erk🙂

Please give some comments/suggestions or email me at belajarbersamasaya@gmail.com

How about that?

Next Story

  1. I’ll give you some story or my experience(first time speaking English) when deal with people – ( saya akan memberitahu pengalaman dan cerita bila berususan dengan orang )
  2. Many More…

Korang pun boleh kasik crita tau(email jerk)..Jum Jum..

Leave a Reply

